Työt

A-lehdet Dialogi työ

Apoteekki 4/2015 kertoi nuorten elämästä Suomessa. Haastateltavana oli 16-vuotias Elias.

Monikanavaisesti sinun

Kaikki alkoi puhelinsoitosta. Asiakkuusjohtajamme Matti Huttunen sai pyynnön pitkäaikaiselta asiakkaaltamme pitkäaikaiselta asiakkaaltamme, Avainapteekkien Markkinointi Oy:ltä: Apteekkiketju halusi laajentaa yhteistyötämme moni­kanavaiseksi, aina ajantasaiseksi sisältöpaketiksi.

Panimme asialle luovat osaajamme. Aivan aluksi aikataulutimme, konseptoimme ja ideoimme, kunnes sisältö­suunnitelman runko palveli parhaiten Avainapteekkien imagoa ja viestintätavoitteita.

A-lehdet Dialogi työ

Apoteekin Tosi tarina –juttusarjassa kerrotaan lämminhenkisesti ja realistisesti ihmisistä, jotka elävät yhdessä sairauden ja sen seurausten kanssa. Apoteekki 3/2015

Nyt A-lehdet Dialogi tekee tutkittua ja monipuolista terveyteen ja itsehoitoon liittyvää sisältöä viiteen mediaan:

Markkinoimme sisältöjä myös sosiaalisessa mediassa ja Avainapteekeille tuottamissamme uutiskirjeissä.

Avainapteekkien asiakkaat ovat tuottamiemme medioidemme ansiosta entistä tyytyväisempiä apteekkiensa palveluun, ja se on meille dialogilaisille todella tärkeä onnistumisestamme kertova viesti!

Lisätietoja Asiakkuusjohtaja Matti Huttunen matti.huttunen@dialogi.fi

Kuinka voimme auttaa?

Käynnistä dialogi
Dialogi.fi