Työt

A-lehdet Dialogi työ

Tutkimuksen (2015) mukaan 85 % lukijoista saa Santerista hyödyllistä tietoa työhönsä ja ICT-päätöksiin.

Sisältömarkkinointia digi edellä

Digital first? Mobile first? Santa Monica Networks first? Onnistuu!

Santa Monica Networks tarjoaa asiakkailleen tietoturvallisia konesali- ja verkkoratkaisuja sekä niihin liittyviä palveluja.

– Tarvitsimme kumppanin kertomaan palveluistamme asiakkaille helposti ymmärrettävässä muodossa. A-lehdet Dialogi tarjosi tähän toimivan konseptin, jossa saamme samasta putkesta sisällöt kaikkiin kanaviin ja myynnin tarpeisiin, kertoo Santa Monica Networksin toimitusjohtaja Kai Vuokko.

Me täällä Dialogissa teemme SMN:lle suomeksi ja englanniksi case-esittelyjä myynti­materiaaliksi ja versioita niistä digikanaviin. Lisäksi teemme Santeri-lehteä yritysten johtohenkilöille ja ICT-alan asiantuntijoille.

A-lehdet Dialogi työ

”Sidosryhmälehtenä parasta A-luokkaa, kiinnostava! Keep up the good work!” (Lukijatutkimus kesä 2015)

Me dialogilaiset olemme sisältöprojekteissa tietyllä tapaa eräänlaisia kääntäjiä: Välitämme yrityksen viestin lukijalle, ideoimme tekstin kuvaksi ja siirrämme sisällön toimivasti myös digistä paperille. Saamme saman aiheen puhumaan niin LinkedInin kuin Facebookinkin kieltä ja näyttämään hyvältä kaikkialla lukijan päätelaitteesta riipumatta.

– Santeri on erinomainen esimerkki digital first -viestinnästä, jossa sisällöt konseptoidaan jo ennen tuotantoa valittuihin kanaviin; uutiskirjeistä sosiaalisen mediaan ja printtiin, kertoo A-lehdet Dialogin toimitusjohtaja Jyrki Rehumäki.

Lisätietoja Toimitusjohtaja Jyrki Rehumäki jyrki.rehumaki@dialogi.fi

Kuinka voimme auttaa?

Käynnistä dialogi
Dialogi.fi